Självinsikt 0 - Verkligheten 1

Bjöd ut min syster på middag igår och hon kom hungrig, Ogillas starkt. Bjuder man ut någon skall dom helst komma mätt. Och dom här skämten är så min pappa............jag håller på att bli min pappa. Horror.



I alla fall. Åkte hem till Carro, tog ett glas rött, till Bommen och sen Yaki-Da. Men nu tappa jag bort mig för vad jag skulle säga var att vi träffa Eric Ulfs kusin som är med i West Side Story-ensamblen och hans kompis frågade mig vad jag gör. Förklarade vad jag läst efter gymnasiet, att jag jobbar på dagis och receptionen hos en plastikkirurg men det är inte vad jag egentligen vill göra.

Vad vill du göra?
Alltså....jag är juh en stjärna.
Okej. Som...
En stjärna. Jag borde göra annat. Annars kan jag tänka mig bli advokat.
Har du läst till det med. Imponerande.
Nej fan, Men jag har sett sjukt många advokatserier så jag kan typ allt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback