Tjena, tjabba, hallå

Igår var vi på Bliss, Hello Monkey och sen Puta Madre. Vi gick alltså ca 50 meter under hela kvällen. Drinkar jag ogillar; moijito och frozen margarita. Drinkar Daniel köper till mig; moijito och frozen margarita.

Gick på en kompis storebror igår och jag och Daniel diskutera vem han är lik:
Han ser ut som en dvärg på Fångarna på fortet.
Ja. Han är inte dvärgkort utan bara så oproptionerlig att han ser ut som en dvärg.
Men till hans försvar ser han ut som en av de snyggare dvärgarna
.




Bandet i mitt hjärta <3





Nej nu skall jag dra in dom stora pengarna på spela Diamantjakten på svenskaspel.se. Och människor tror att poker har med skicklighet och sen lite kinamat. Kultursöndag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback