Du levande

Haft en underbar helg. I fredags fyllde jag år och blev firad ordentligt och jag som inte ens tycker om att vara i centrum. Eller.

Kunde inte sova natten till torsdagen på grund av att jag var uppspelt så till fredagen tog jag två sömntabletter och somnade knappt. Blev väckt av skönsång och sen somnade jag om igen och sov läääänge precis som det skall vara. Ellen kom till mig efter jobbet och hade med sig bubbel, choklad och blommor och sa;

"kan inte du lägga upp den på facebook så alla kan se hur snäll jag är".
Det gjorde jag och tog även med hennes citat.




Var ute och åt med mamma, Ellen, moster, hennes man och pappa kom en akademisk kvart försent som vanligt. Stället där vi åt hade tydligen varit med i Kniven mot strupen vilket alltid är ett bra betyg. Baah....öh, vem rekommendera det här stället till dig mamma? I alla fall så var vi där och åt och drack och sen så tog jag mig till världens mysigaste Puta Madre som är mitt favoriteställe numero uno för tillfället. Där drack jag grapefruktdrinkar och öl, bästa kombinationen, och åt tårta med Kaveh, Sarah, Kicki, Nickie, Staffan, Malin, Zak, Tashi, Linus, Cazper, Mfom och Carro.

Snabbspolar några timmar och då är jag på Locan. Ser hur en kille verkligen eyeballar mig och jag kollar tillbaka och när han skall gå tänker jag; va fan. Skall han eyeballa mig i en halvtimme non-stop och sen gå utan att säga något. Nej nej. Så jag gick fram till honom och sa;

skall du ta mitt nummer eller skall jag ta dit.


Han följde med mig och Tashi till Lounge där vi avslutade kvällen så tack alla som var med. Speciellt tack till min farmor som skickade ett kort där det stod som vanligt Kram farmor (Ulla. L). Fast till hennes försvar så gifte sig min farfar om så förut när alla levde hade jag en farmor, en nästan farmor som var mina halvkusiners farmor och farfars nya fru.















Tre fabulösa kvinnor. Cissi, Tashi & Nickie.


Igår skulle jag Cissi och Tashi svulla ost, kex, druvor och dricka massa vin och det gjorde vi. Men sne fick för oss att gå ut så Cissi tog taxi till någon svartrockklubb på Hisingen och jag och Tashi tog oss till lite mer bekantare ställen vid Avenyyyyn. Hade inga planer på att gå ut så hade inte högklackat på mig på 15 cm som jag alltid har och kände mig sleten. Men imorse när jag var på väg hem älskade jag mina converse.

Varit en underbar helg och nästa helg skall vi tydligen klä ut oss. Inte för att det är Halloween utan för att vi bara vill klä ut oss. Vi skall alla vara olika versioner av Lady Gaga säger Tashi med det vill varken jag eller Cissi vara. Jag skall vara indian. Klassiskern. Det tråkigaste man kan vara så jag får se om jag hittar på något ballt att ha på mig.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Truckstop Alaska är trevligt.

Billig göttig bärs dessutom.

2011-10-24 @ 09:40:26
Postat av: FB

Jag kommer att klä ut mig till min gamla barndomsidol - Den Vadderade Hämnaren. Hälsa gärna om vi stöter på varandra i nattvimlet.

http://www.wtfcostumes.com/costumes/costumes/black_belt_pad_costume.jpg

2011-10-24 @ 19:59:11
Postat av: Anonym

VAD HÄNDE MED KILLEN??? ville veta mer!! =)

2011-10-25 @ 15:06:23
Postat av: anna braun

säger som david brent i the office: ooh, i dont kiss and tell

2011-10-25 @ 22:15:48
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback