Mmm

Imorgon skall jag börja med mina HEAT-tabletter som Petra Tungården lurar på sina läsare. Jag läser inte hennes blogg...eller gjorde inte det förens hon påstod att hon tappat mycket i vikt tack vare tabletterna. Köpte dom fem minuter senare. Jag är inte säljaren som kan sälja sand i Sahara utan dumfan som köper det.

Fast det är imorgon och så har vi onsdagen med men sen. Nu har jag ätit upp en hel burk med oliver och lite brie och på onsdag skall jag äta pizza. Det är bestämt sedan länge. Då skall jag ha pizza från La Gondola som har världens godaste men jag vill inte äta där. Så snygg är inte interiören milt sagt.. Jag skall alltså in till stan, avenyn, för att hämta en pizza och åka hem och äta den. Njutningen av att sitta hemma i mjukisbyxor och äta pizza.......mmmm.


Kommentarer:
Postat av: Basta

Willkommen bienvenue welcome!

2012-04-17 @ 20:09:24
Postat av: Rhymes

Du ska inte tappa någon vikt. Du vet väl var vikten lämnar först? BRÖSTEN! Och det är ju din USP.

2012-04-17 @ 20:11:02
Postat av: Wisse

Rhymes: WORD!



welcome back, biatch ;)

2012-04-19 @ 21:16:47
Postat av: Beundrare

BLOGGA MERA!

2012-05-09 @ 15:58:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback