Vad jag önskar mig

Vad jag önskar mig i julklapp;

Erica Weiners infinityring i rätt storlek. Även ringarna lovers knot och knot nestings rings.

En bra kudde till säng och sömn. För min nacke och rygg dör en plågsam död.

Böcker, som redan är beställda och levererade.

Två biljetter till Melodifestivalen i Göteborg. Min och pappas tradition att gå dit.

En trevlig julafton med mycket löjrom, bubbel och inga bråk under spelkvällen.

Ett bra filmår 2013 men det kanske man inte kan önska och även bra sommarväder.

Att jag får spendera tid med dessa människor på bilderna.

Väntar på min box med Girls så hade hoppats att den skulle kommit innan julen men men.

Nurse Jackie-boxen som först släpps i januari.

Att VHS hör av sig och säger att jag kommit in fel på fel program och att jag skall börja på regilinjen istället.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Meanwhile, kan jag tipsa om 25-års-jubileums-föreställningen av Les Misérables in concert på O2 arena på blueray. Good shit.

2012-12-23 @ 08:51:16
Postat av: Anna braun

Tack! <3

2012-12-29 @ 20:51:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback