C <3

Vissa saker vet man inte riktigt om de hör till i en blogg. Jag fick tidigare idag reda på att en vän och underbar man avled i lördags och att om man skall ta det i bloggen eller inte är en svår fråga. Förra året dog en vän av överdos och jag valde att skriva kort om honom och det vill jag göra med C med för att hedra honom.

Du var en bra vän och fruktansvärt rolig. Man skrattade alltid när man var med dig och när du frågade hur man mådde nöjde du dig aldrig med ett; jo, det är bra, utan du ville veta hur man verkligen mådde. Mitt hjärta gör så ont när jag tänker på din familj, nära och kära och vad dom genomgår nu. Jag tänker främst på din bror och mina vänner som ansåg dig som en bror och som måste vara helt förkrossade över din bortgång. Jag kommer sakna dig oerhört. Vila i frid.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback