Trött tjej

När jag ser trailern för svenska The Office (UK for life) så kan jag inte tänka på annat än vilket succé det kommer bli. SKÄMTA! Nej, men det kommer väl ha miljonen tittare men det verkar inte kul.





Sen en tanke på svenska the X Factor. Varför? Har man inte bevisat gång på gång att svensk talang-shower inte är sådär jättebra. Och så Marie Sernholt i juryn. När gick hon senast ens vidare till Andra chansen? Aldrig.

När jag bloggar aktivt så vet man att jag inte har så mycket att göra. Då har tid till att tänka plus att inte sova hela tiden pga sömnbrist av jobb. Förra veckan hade jag massa att göra och då skrev jag väl noll inlägg. Jobbade på min förra dagis, doktorn, torsdagsöl, dejt, utgång, quiz på söndagen, Yaki-Da med Tashi och pratade lite avslappnat med Ruben Östlund för att namedroppa (när jag väl har en anledning att göra det får jag ta den. Inte så att Lisa, 3 år är lika effektfullt).

Bartender på Yaki-Da: Bloggande inte du på 1000 apor förut?
Jag: Tack så mycket.
Som hon sa, du var bra eller så. Jag=kändis. Fast det var tre år sedan och jag tror vi har läst filmvetenskap ihop och det kanske är därför hon kände igen mig.


Operation repo på TV nu. Bästa programmet. Sonia <3. Möjligen lite Jerry Springer-uppgjort men va fan.



Henne brukar man fan inte med. Eller någon annan i deras entourage för de är bjässar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback