Fredagsnatt

Utan att ha haft jättehöga förväntningar på Shame så blev jag ändå besviken. Betyg: den leverera aldrig. Två ruttna popcorn av fem möjliga. Och apropå popcorn, så kommer jag alltid hem med en en mindre portion som hamnat i urringningen istället för i min käft. Aja. Fick umgås med Ellen och det var mysigt och hon påpekade lite diskret hur snäll hon är som spenderat så mycket tid med mig på sistonde:

"Förra söndagen var du med mig i FYRA timmar och i onsdags var du på mitt jobb".


Bah, för att hålla dig sällskap och köpa mat till dig.


Målar mina naglar med nyårsglittret även om de enda som tycker det är fint är barnen på dagis. Och apropå dagis, eller förskola som det heter, var det min sista dag där i torsdags. Varit på ett och samma ställe i 11 månader men nu var det slut och jag fick en liten present. Detta:

pic.twitter.com/yTJVG0cM

LOL.

Kommentarer:
Postat av: W

HAHAHAHAHA!



Var det från ungarna eller?? haha

2012-01-07 @ 14:30:31
Postat av: anna braun

fröknarna och barnen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback