Glöm och dröm

Slutet av januari är årets fattigaste tid. För de flesta. Själv har jag grymt med cash i plånkan som på kontot. Eller. Konversation med mig och Ellen i december.


pic.twitter.com/kUe5Q4Cy



För övrigt vet jag inte vad som hänt med henne. Hon hör av sig till mig, säger till pappa att jag är sjukt smart och rolig (sjukt la jag till själv) och undrar om jag vill umgås med henne både fredag och lördag. Herregud, hon kväver mig som en jobbig kille som är för på. Igår kom Nickie och Staffan hem från Egypten så jag skall se Staffan spela på Henriksberg med Nickie ikväll men imorgon skall jag umgås med Ellen och hennes pöjk Sebban. Vara tredje (eller säger man femte?!?!) hjulet och så.


Kommentarer:
Postat av: K

ja.. Du blir nog ett fint smycke till en rik man en vacker dag...

2012-01-20 @ 22:43:35
Postat av: anna braun

äsch. är en självständig kvinna!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback