Levererar

Alla verkar tycka att Petra Meade gjorde ett fenomenalt jobb på Guldbaggegalan. Förutom jag såklart. När Bill och Gustaf Skarsgård skulle dela ut pris skulle jag till exempel sagt såhär:

Nu kommer Bill och Bull (alltså ni fattar väl? Bill och Bull som i Pelle Svanslös och så heter en av bröderna Bill. Alltså.....hysteriskt...roligt).

Sen kom jag på något mer roligt som jag glömt av nu men jag lovar att det var skitkul.








En liten iaktagelse. Varför fick Izabella Scorupco och Michael Nyqvist dela ut galans finaste pris? Nyqvist kanske för att han är sjukt talangfull skådespelare som börjar tjäna the big bucks och bli känd i det enda land som spelar nog roll nämligen Bolivia, nej USA, men Izabella har juh inte gjort jättebra filmer på senare tid. Hon är juh ingen gigant inom svensk film.

Men man skall självklart inte bara dissa utan även hissa så det en sak till jag tänkte på. Sjöng inte Rebecca & Fiona sjukt bra live på P3Guld.





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback