Livet

Hela lördagen sov jag bort. Alltså from am to pm som titeln på Christina Milans hitlåt men i fredags var jag och typ bjöd in mig själv till Stickie (deras Hollywoodnamn. Nickie + Staffan). Sen till Röda Sten, tror klubben kallades Sacre Blu och hade världsbästkul och fick ut min jacka trots att jag tappade bort min bricka. Sen när jag skulle gå pratade jag med en skånsk tjej och jag älskar skånska så när hon frågade om vi skulle med på svartklubb så svarade jag självklart. Var där till typ, ja sist av alla and I had a blast.

Lördags sov jag som sagt. Ca 12 missade samtal från Natasha men jag var en trött tjej.

Igår var jag på Leonardo Tapas Bar and Lounge där Tashis kompisar har quiz varje söndag. Tashis lag kom på tredje plats och mitt.....jag vill inte prata om det. Blev på allvar sur men erkände det med.




Fråga ej. Det är bara en bild från fredags för visa hur jag såg ut. Minus hårslingan.

Kommentarer:
Postat av: T

Cardboard nere i fiskhamnen kanske?

Kördes det inte bara en jävligt massa trött deep house där?

2012-01-31 @ 11:15:19
Postat av: Wisse

Hot hot hot

2012-01-31 @ 21:01:18
Postat av: Anonym

Fin som alltid!

2012-02-01 @ 20:41:22
Postat av: hd

Så fin.

2012-02-03 @ 16:51:52
Postat av: anna braun

TACK X 3!



tror närmare sagt att det var sacre blue på röda sten


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback