Onsdag

Är så sugen på prinesstårta  och/eller semla så jag dör. Fast jag tycker varken om marispan eller mandelmassa så egentligen äter jag bara innehållet av prinsesstårtan och av semlatoppen med florsockret och grädden.

Så om jag inte jobbar jag inte imorgon skall jag hälsa på mina barn och sen köpa prinsesstårta.






Grejen med mitt liv nu är att det inte händer jättemycket spännande. Att hitta klyvna hårtoppar är dagens stora underhållning och det jag ser framemot mest förutom julafton som är om 65(?) dagar nu dvs ALLSVENSKA PREMIÄREN är om mina ögonfränsar blir längre av ögonfransserumet jag köpt och jag tror fan det.

Och jag tänkte lite på hur jag skall göra för att få en stor blogg och kom fram till att om ni som läser tipsar era 10000 närmsta kompisar om denna fantastiskt roliga och nyskapande blogg som skrivs av ett geni dvs jag så ni fatta det så kommer jag bli störst i Sverige.



Kommentarer:
Postat av: Magnus

Alltid undrat det, ungefär hur många läsare har du?

På 1000apor-tiden måste de varit rätt många?

2012-01-26 @ 23:29:41
Postat av: Wisse

då får du lägga i, i alla fall 4ans växel.

Det går ganska mycket på tomgång då och då i den här bloggen

2012-01-27 @ 12:10:06
Postat av: anna braun

för att göra det lätt. då: mucho många nu: inte mucho många

Postat av: anna braun

för att göra det lätt. då: mucho många nu: inte mucho många

2012-01-30 @ 23:20:46
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback