26 januari

Dagen innan lön och har exakt 16 kronor på kontot. Men det är inte så konstigt för idag har handlat lite.

En svart kavaj som ser precis likadan ut som en annan svart kavaj jag har.
En likadan behå som jag redan för mina behåar blir alltid för små. Har alltid undrat om mina bröst aldrig slutar växa/bli större (och som jag hatar det) men efter att ha sett på Big Bang Theory förra veckan fick jag reda på att man inte skall maskintvätta behå och antagligen inte torktumla dom heller.
Flytande eyeliner (som var vattenfast och skämta ej. Är fortfarande svart runt hela ögon trots tvätt och skrubb) och prövade när jag kom hem och såg ej ut såhär:






Göttig frukt som ananas och blåbär.
PRINSESSTÅRTA!!!
och så hyrde jag dessa tre filmer:



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback