Vision is your mission

Gjorde av med chock/skräck-mycket pengar igår men det var på bra grejer som löjrom, anklever, ost och drinkar men om jag vill in och kolla hur mycket pengar jag har kvar? Not so much.

Inget jobb imorgon och det känns väl bra, eller kändes bra. Nu är det mer, aha vad skall jag göra. Sova hela dagarna? Städa? Läsa The Secret, göra en sån där vision board och visualisera fram lycka och framgång i livet.





Apropå ingenting. Har räkcravings.

Igår på yaki var det en kille, eller man, som hade sina jeans lite väl högt uppe, läderbälte och sen sin skjorta instoppad så man såg hans rumpa väldigt tydligt. Snygg rumpa sa jag när jag gick förbi och idag har jag fått ett sms där det står "Perra med rumpan här...vad händer".

Du, Perran med rumpan. Jag är ledsen men jag tror inte det kommer fungera.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback