Mini

Imorgon om det inte regnar skall jag spela minigolf. Älskar det men inte alla slöa fanskapen som spelar banorna framför så man hoppar fram och tillbaka mellan banorna så man slipper vänta.

 

Sist jag spela var med Daniel när vi var på Kreta och när han sa "du behöver väl inte göra dig till, inte roligt då" så brast det för mig. Gick in för det hundra procent varje kväll. Jag prata inte med Daniel på hela kvällen och han tyckte jag var töntig och sen följande dagen pratade inte han med mig och jag tyckte han var töntig. Men till slut var vi tvungna för vi skulle åka hem och på flygplatsen hade vi fem kilo övervikt som vi hellre slängde än betala för. Så vi kastade våra handdukar och lite annat i en påse och ställde inne på flygplatsen vid en bänk. Tur ingen trodde det var en bomb.


Kommentarer:
Postat av: Kefir

Är ni vänner fortfarande? Det var ett tag sedan man läste om Dear Daniel.

2012-07-18 @ 18:12:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback