Amen

Tänkte ta en tidigare buss idag men i med att den bussen följde tidtabellen hann jag inte med. Lite fräckt kan man tycka men men får sitta i busskuren och mysa. I helgen har jag lekt med Natasha för ovanlighetens skull. Cissi gjorde tacos åt oss i fredags och jag fick lyckan att se massa youtube-videor av hennes katt och så jag älskar katter. Sen åkte vi in till andra lång, drack en öl och sa god natt. På lördagen lagade Natasha mat åt mig. Det var gott men med timjan som jag inte tycker om men det sa jag ej. Vill inte vara sån. Sen åkte vi till en av hennes kompisar och drack vin, åt ost utan timjan och prata på engelska. Förra helgen var jag grym på engelska men denna not so much. Sen gick jag till Yaki-da och ville aldrig gå hem. Bussen kommer typ inte. Hallå, I got a plane to catch.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback