Aja

Är helt slut. Var och klippte mig idag och det finns inget som gör mig så psykiskt utmattad son det. Hatar, hatar, hatar när dom klagar på ens hårkvalitée, dom hemska speglarna och att håret blir kortare och att småprata och ja, allt.

Hade hoppats på en kvinna men fick en man, hoppades att han skulle vara homo men han var straight, hoppades att han skulle vara tyst men han prata och prata och på engelska för han kom från Sydafrika.

Han fråga vad jag jobba med och jag berättade hur tidigt man måste gå upp ibland för att vi har polish people. Han kollade konstigt på mig och frågade varför människor från Polen går upp tidigare än svenskar men det var juh inte det jag sa utan police. You know, eeeeeååååå, eeeeeeååååå, eeeeeååååå.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vaddå? Börjar "polish" people jobba tidigare? Eller har de husrannsakan hos er om morgonen?

2012-10-31 @ 21:01:35
Postat av: EM.

haha långsökt!

2012-10-31 @ 21:32:17
Postat av: Anna braun

Polisjobb är nog inget 8-5jobb

2012-11-04 @ 22:05:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback