Tjenis penis

Tjenis penis! Kom hem för ca 7 minuter sedan för jag har varit i de centrala delarna av stan och dinnerat. Varit på Pinchos och ätit och ätit och speciellt min favoriterätt i världen efter löjrom, vitlökschampinjoner.

Sedan tog vi en drink på Locatelli och jag var tvungen att ja, kissa vilket jag hatar att göra på toaletter som inte har separata toaletter för de olika könen för som Gudrun Schyman säger; män är djur. Vad är grejen med att kissa och tvätta händerna med bars vatten!!! Ni rör på eran pillesnopp och sen tvättar händerna med vatten som ni uppenbarligen tror är vigvatten som skall rena er från era synder, dvs eran orena pillesnopp, men det gör det icke så använd tvål!

Brukar säga till ute ibland när jag ser män som inte använder tvål. Det möts inte med jätteentusiasm alla gånger men det här ser jag lite som mitt mål i livet. Mitt mission. Vissa samlar in pengar till välgörande ändamål, andra uppmärksammar orättvisor och jag tvingar män tvätta händerna som man skall. Har inte kommit till det skeendet än men snart blir det alcogel med i väskan när jag går ut.

Men till något roligare, jag och Ellen och maten.


Kommentarer:
Postat av: oscar

nu tycker jag allt att du överdriver kvinna! min pillesnopp är ren och fresh 24/7 så jag behöver knappt ens vatten efter avslutad kissession

2012-09-29 @ 11:17:17
Postat av: Emelie

Säger bara Word!

Postat av: oscar

skönt att man får medhåll från oväntat håll, tack emelie

2012-09-30 @ 11:15:10
Postat av: Anders

Emelie har full koll på snopp. Hon tog examen i snoppologi vid Linköpings universitet 2007.

2012-10-02 @ 15:50:00
Postat av: Emelie

Nu känns det som att det blev väldigt fel här :p

2012-10-05 @ 21:52:34
URL: http://Empolie.Blogg.se
Postat av: Anna Braun

Ja!!! Men dom är ironiska. Eller, eller, ELLER

2012-10-05 @ 22:58:08
Postat av: Emelie

Nä alltså jag TOG verkligen examen i snoppologi.
Bara därför vet jag att msn MÅSTE tvätta händerna. Och gärna torka av organet med papper.

2012-10-08 @ 11:54:21
URL: http://Empolie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback