<3

Alla hjärtans dag. Har egentligen ingen större relation till alla hjärtans dag. Roligt är att pappa har kapitulerat inför denna kommersiella högtid han kallade det förr och har börjat köpa blommor till sin käreste på alla hjärtans dag.

Men det jag skulle säga att jag som singel, möjligtvis dejtar någon nu på snigel sakta-nivå, känner koll bitterhet inför alla hjärtans dag. Tycker kärlek är fint alla dagar på året och på alla hjärtans dag kanske ännu mera.

Köpte blommor till mamma som jag älskar och det hade jag antagligen inte gjort om det inte var alla hjärtans dag. Eller jo, men det beror på att jag inte kan hålla i pengar och tycker om att köpa saker till människor jag tycker om och i detta fall ÄLSKAR.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback