Människor som leker svåra

Människor som är svåra och spelar spel är egentligen bara ointresserad av en ELLER sjukt självupptagen. Finns den typ med.

Och så en grej till. Finns en kille på mitt jobb, en vikarie, och jag försöker verkligen så han skall känna sig välkommen. Frågat om allt, kan allt om honom, och han har inte ställt en enda fråga tillbaka.

Så imorse när han kom;
God morgon.
Tystnad.
Allt väl?
Ja.


Sådana konversationer vi har. Bah, jag är inte genuint intresserad hur har det just denna onsdagsmorgon utan frågar för vara trevlig.

Idag har jag inte varit på mitt bästa humör men det är egentligen den Anna jag har roligast med när jag själv. Då säger man det man tänker.


Kommentarer:
Postat av: Zkronk

TACK!!!!

/Följare

2013-02-28 @ 14:42:33
Postat av: Anna braun

Älskare följande. Några till och ni är mina lärjungar, jag Jesus och vi stenar Paulus

2013-03-01 @ 22:06:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback