Nu.

Det inträffar nu. Nu!


Känns som om jag reat ut min själ förgående vecka och min värdighet fick man tydligen på köpet.

Kändes sådär skall jag medge men efter en väldig lång vecka träffade jag Amela i lördags och pratade om de två år vi inte träffats på och vi bor cirka 5 kilometer ifrån varandra.

Vi gick vidare till Yaki och hade det jättetrevligt med nya och gamla vänner. Det var verkligen en så välbehövlig kväll och jag kände att jag imponera på mig själv. Kände nästan att om jag vore en kille i sina bästa år med superbra egenskaper och en någorlunda snygghet hade jag lätt lagt in stöten på mig.

Kanske inte den mig som man kommer se på bussen kvart i sex imorgon.


Nej, lite Dox nu innan sömn. Stor humor. "Vi använder inte IRL utan AFK.".


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback