Inge bra

Asså dom här dagarna har inte varit några bra. Stressiga och när jag vaknade igår hade jag blivit magsjuk/förgiftad av mina nuts de la india som skulle göra underverk. I tolv timmar bodde jag på toaletten och förlåt mig, kräktes. Minst 3 gånger i timmen och inget hjälpte.

Vid halv åtta började det bli bättre och då fick jag dropp av mamma och började känna mig levande med de 12 timmarna innan måste kvala in på top.10 värsta sjukupplevelser.

Var förbi Peacock tidigare ikväll för se om min jacka och minkpälsväst fanns kvar från förra lördagen och ett av två fick jag tillbaka och det var pälsen på
15000 gjorde saken inte sämre (nej, det är en fejk-Barbastarkväst men den ville jag gärna ha hem).

I lördags tappa jag bort min bricka och att vänta i timmar tills garderoben skall stänga för se vad som är kvar finns inte för mig så jag fick i minus tusen gå migt på avenyn i bara klänning och hoppa in i närmaste taxi. Bamsetaxi närmare sagt som man haft sina duster med.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback