...

Igår när jag skulle gå från ett ställe där jag spenderat kvällen på säger en kille;

"Här kommer en storbystad tjej."




Han trodde väl antagligen att jag inte skulle höra kommentaren eller fortsätta att gå och vara tyst vilket inte hände. Jag stannade, vände mig om och gav honom en blick och såg hur att det inte var alls det scenario han hade väntat sig.

"Men vaddå, det var positivt menat", svarade han och kollade ner i marken.

Jag tryckte upp en finger i ansiktet på honom och sa;

"Så gör man inte, aldrig någonsin, fy på dig."




Fy på dig. Kunde jag inte kommit på något bättre. Fy:ade en kille förra helgen med. Kommer ej ihåg varför men säker att han förtjäna det.


Kommentarer:
Postat av: FB

Haha, någon har jobbat på dagis lite för länge?

2013-05-09 @ 01:35:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback