Gott nytt 2014!

Hade en toppennyår om någon undrar. God mat, trevlig sällskap, mycket bubbel (och varannan vatten), vi var uppklädda och fina. Linus och Natasha är det perfekta värdparet så tack för inbjudan.

Vi har delat ut olika uppgifter när vi har nyår; någon tar ostbricka med alla tillbehör, någon hade ribs, hemmagjorda såser och potatisgratäng, ja alla gör något.

2012 har jag glömt vad jag gjorde, tror det blev ost, rostbiff och bröd. 2013 gjorde jag en helt oklanderlig ostbricka så jag fattar inte hur jag fick snacks i år och som jag misslyckades med.

Jag köpte massa, massa, men det fanns inte så många skolar och dippen glömde jag. Är mycket nyfiken på 2014 uppgift.



Idag har jag ätit årets första och sista pizza....hehe, nej, men årets första och nu myser jag med Dexter.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback