Empty in Between

Jag kännner mig så fruktanvärt, hjärtskärande ensam. Jag har helt och hållet tappat hoppet om tvåsamhet och vet att ensamheten är mitt öde. Jag undrar  var min själ är, om jag tappat bort den på vägen till detta liv jag lever nu?

 

Jag har sagt det förr men det tåls att upprepas, jag saknar dig Alex. Mitt hjärta saknar dig, även alla mina sinnen, hjärna och kropp. Jag ensam när du inte är med mig, även om jag är i ett litet rum med hundratals andra livslevande människor känner jag mig ensam. Den psykiska ensamheten gör sig mer påmind än den fysiska. Jag vill verkligen ta 10 000:- av dom pengarna som egentligen inte är mina och åka ner till dig, Alyossa och Michalis. Jag skulle ge 100 000:- för bara se dig här brevid mig nu.

 

Missy Higgins och Tegan & Sara får stå för mitt örongodis ikväll, men vem skall mäta mina sinnen och sorg?


Kommentarer:
Postat av: Anonym

empty in between av tegan and sara är världens finaste låt ;)

2005-10-15 @ 14:06:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback