Komplettering...

För övrigt måste jag komplettera min NT del i interpretationen, djävla fanskap. Men bara bita ihop och göra (redan gjort nu) skall bara hitta ett vetenskapligt uppslagsverk först och ta några klokheter ur denna så är interpretationen komplett. Ellen var här ett tag förut och fick hjälp av mamma med ett engelskt arbete och försökte sedan norpa kläder ifrån mig och när hon inte fick ta min "Student 2004" myströja hatade hon mig. Det hela är ganska charmigt när Ellen kommer hit och vill ha hjälp av mamma med engelskan och man hör mamma bre på med något som är meningen att gå under brittisk accent och allt bara blir pannkaka. Sedan får man tillfrågan att hjälpa till men jag tänkte att det var lika bra att jag inte gjorde det då kraven var att jag inte skulle säga att dom gjort fel, inte skratta och inte hacka. Sagt och gjort, nej, jag gick därifrån.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback