I dagens Vecko Revyn

Familjen Braun prenumererar på "Vecko Revyn" (som faktiskt tagit bort Ebbas Vecko Revyn, Carolina Gynnig skall skriva krönikor i Vecko Revyn så döp den till Carolinas Vecko Revyn istället för hon är adorable!) så när jag pläderade igenom den fann jag några små artiklar (okej det är kioskvältarjournalistik men kan inte någon artikel vara över sidan?) och "Silverfisken" (som visst skall vara en uppmärksammad svensk bloggare, jag aldrig hört talas om, men jag är visst lite ute) tipsar om att "skit i att skriva korrekt" och jag verkar kanske ha tagit rådet lite väl bokstavligt innan jag ens fick det. Och vet ni vad, jag skall fortsätta att vara skriva korrekt big time, bara inte namnge vissa hårsalonger.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback