Idag var dagen jag trodde jag skulle behöva ringa 112

Idag var dagen jag trodde jag skulle behöva ringa 112. Vaknade klockan sex och hade magkrämpor som inte går att beskrivas, great, jag hade blivit magsjuk och jag vet precis vem som smittat mig. Barnen jag passar hade det förra veckan och nu hade jag fått det som ett oväntat (och ovälkommet) brev från posten. 12 timmars av helvete och då menar jag helvete, hade så ont att jag försökte ringa hem mamma från jobbet. Jag tyckte hon kunde lämna operationsbordet och komma hem till mig för jag var minst lika döende som personen på operationsbordet. Sedan funderade jag på att ringa 112, men nöjde mig med pappa som sedan ringde hela eftermiddagen när jag precis hade lyckats slumra till. Kunde inte passa barnen idag (kände mig dessutom skyldig att jag inte kunde göra det när det var dom som smitta mig, jag är en alldeles förvänlig själ) och var dessutom tvungen att ringa till skolan och säga att jag inte kunde komma på den obligatoriska introduktionen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback