John Blund, mail till Alex, godis-jojo, CSN

Jag börjar bli småkaxig, igår somna jag vid två-tre efter "Seinfeld" och idag tror jag att jag kommer vara i John Blunds värld innan tolv. Vi får se! Mailat Alex nu, så alla dagens sysslor (kan inte gjort många) är avklarade nu. Läste att det kommer bli "snökaos" igen, fan! Jag som trodde och hoppades att vi var klara med snö nu men icke. Månadens pryl: är inte alls någon trendig väska för x antal tusen från Chloé utan en hederlig godis-jojo enligt mig, Anna. Kollade igenom en katalog om att studera utomlands idag som kom med posten. Man kan låna 150 000 kr per läsår tror jag det stod och jag antar att man behöver det med om man skall plugga i USA. Kul för er att jag har 11 000:- i lån själv och har pluggat i ett år nu, hahah.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback