Nu känner jag mig inte dum längre...

Nu känner jag mig inte dum längre för att jag inte låna ut min digitalkamera till Daniel efter att han skickat några mer eller mindre opassande sms. Jag gav bara igen för att han är djävla oförmögen att sätta sig in i andras situationer. Tur att jag inte alls är impulsiv och har temperament som fem (fast ibland undrar jag om jag verkligen har det eller om det bara är något jag inbillar mig. Alla vill väl vara en temperamentsfull latinamerikanare och inte en halvljummen fjärdedels österrikare) så att jag inte alls skrev tillbaka innan jag ens hunnit läsa igenom hela sms:n.

Angående digitalkameran har jag inte bestämt mig om min ödmjukhet (om jag har någon) skall vinna över min stolthet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback