Att utnyttja eller bli utnyttjad

Hängde med Daniel & co på deras tisdagsöl igår vilket var mycket trevligt och något jag tänker (vare sig de vill eller inte) hänga med på varje tisdag från och med nu. Fick även reda på att en kille jag haft bortamatch hos hade sagt att han aldrig hade blivit så utnyttjad av någon som han blev av mig för att jag gick efter samlaget och han fick vakna upp själv. Jag hänger inte riktigt med för enligt mig borde det vara det ultimata. Att inte behöva vakna upp bredvid den man kvällen innan i alkoholens rus raggat upp och hem, att dela på en torr macka, säga att vädret är vackert och skämmas ihjäl är något vissa vill uppleva verkar det som. Jag utnyttjar hellre än själv blir utnyttjad, den saken är säker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback