Bonde söker fru - Micke

Bonde söker fru - Micke

Efter att ha sett denna bild av Mikael Larsson som är och firar sin svensexa på Åldandsfärjan ramlar poletten ner och jag förstår hysterin runt bönderna i "Bonde söker fru". Att inte jag skickade ett brev till Micke och nu är det försent.

Under artikeln på aftonbladet står det "skulle du vilja fira din svensexa/möhippa på Ålandskryssning?" med ja och nej som svarsalternativ (nähä!). Hahah, inte bara jag som regera på att han fira sin svensexa där alltså.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Vi har faktist lite planer på att ordna en svensexa för en god vän, på just en Finlndskryssning. Fick intrycket av här att det stinker lite grann, men är det inte roligt att göra nån sån grej på en svensexa, en sån sak man aldrig skulle företa sig annars liksom....? O förresten, detta är faktist sant, din blogg är den första bloggen jag läser, har hört talas om bloggar innan, men aldrig läst nån, men halkade in här för att jag slog på ordet Järkholmen. Menmen, känns väl lite specielt att det är just din blogg jag är inne på för första gången....?

2007-01-27 @ 15:32:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback