Dagens störande objekt

Dagens störande objekt: alla dessa amatörfotografer som skall photoshopa varenda bild dom har och sedan skriver något coolt i kursiv stil som till exempel "can´t get u out of my head, go away" som den bilden jag ser och stör mig på just för tillfället. Bildens rubrik är "Me-filmposter", självkritik någon?

Alex bara så du vet så glömde du logga ur din msn på internetcafét så jag har snackat med någon polack som kunde lika bra engelska som Borat "i litle speak England" skrev han.

Kommentarer:
Postat av: vilse

men fan.
av 20 000 tagna arbetsbilder är det en som jag inte har fixat i photoshop och till och med den har jag fixat lite med. mm. skärpa och sånt.
du är hård.

Postat av: vilse

kanske... och jag antar att jag inte är en amatörfotograf... terminologi har dock aldrig tilltalat mig.

2006-11-12 @ 18:32:21
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: Irina

haha fan jag vet inte, tror inte det. hoppas fan inte det heller för jag har redan planer. men nästa vecka! det fixar vi.

2006-11-13 @ 21:55:40
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback