Min Ellen

Ellen

Handen sträcktes fram, den var fylld av pengar och min syster Ellen säger jag har så dåligt samvete för att jag slarva bort ditt lånekort och förseningsavgifterna så här får du. Jag kollar på handen med pengar, på Ellens ansikte och tänker att detta är väldigt olikt henne (när jag först upplyste henne om att jag hade förseningsavgifter på lånekortet hon lånat och slarvat bort ryckte hon på axlarna och sa "du får skylla dig själv om du är dum nog att låna ut det till mig"), jag kollar ännu en gång på handen, på hennes ansikte, handen, ansiktet, handen och till slut bestämmer jag mig för att ta pengarna och närmar min hand pengarna och hon drar undan den för att skratta högt och brutalt och så säger hon trodde du det och går därifrån. Detta sammanfattar min Ellen väldigt bra.


Kommentarer:
Postat av: ?

du måste ha en jävligt rolig syster

2006-11-18 @ 00:23:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback