Utvilad

Hann med att äta middag i stan igår med Daniel efter skolan och ta mig hem och slockna innan klockan nio så nu är jag utvilad och redo för en heldag i skolan vilket innebär skola från 9:00 till 18:00 (det du pappa, jag vet att du läser min blogg och du klagar ständigt på att mina skoldagar är korta det kan du i alla fall inte säga om denna).

Alex kommer hem från London där han modellet i 6 veckor om ja, ca en timme så ikväll blir det myskväll med honom. Hämtar du mig vid Bio Capitol vid 18:00? Skall vi äta middag tillsammans? Har inte ätit pizza på evigheter eller i alla fall månader (som är det samma som evigheter för mig).

Såg att jag Irina kommenterat min blogg för sju timmar sen men trots uteblivande sömn skall du vara i Lilla Hörsalen prick klockan kvart över nio (se vem som är diktator nu Irina).


Kommentarer:
Postat av: Sara

Ah yeah. Inatt är det Sara som inte kunnat sova...Men jag kommer ändå! Syns snart!

2006-11-28 @ 08:03:16
Postat av: Anonym

sara är en klippa :)

Postat av: Irina

hahaha, kändes det bra att få styra och ställa lite idag?
var underground bra förresten, i alla tre timmar?

2006-11-29 @ 01:17:10
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback