Angelica Rimér

Angelica Rimer

Såg på reprisen av "Being Bingo" som avslutades nyss och något som jag stör mig på , förutom Bingos hyperaktivitet, är Angelicas göteborgska. Jag älskar dialekter (om man bortser från norrländska på bonnläppar) men Angelicas Mölndals-göteborgska är hemsk. Hon måste komma från Mölndal för hennes göteborgska skriker white trash/kickers/söp när jag var 11/blev av med oskulden vid 12/gravid vid 13 år/Mölndal. Fördomar när dom är som bäst...

De äkta paret verkar ha någon tyst överenskommelse att dom får göra vadsomhelst med andra om det gynnar deras karriärer eller är det bara jag som tycker det är lite konstigt hur Angelica säljer ut sig till andra (rika) män.

Kommentarer:
Postat av: vilse

har inte kommit dit. måste antagligen direkt till sthlm.

(brukar du dissa folk i mössor?)

Postat av: vilse

(mössor på internet då?)

2006-10-17 @ 01:54:23
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: c.c

haha så rätt!
Föresten du har la kollat in hennes nattstad?
läs hennes dagbok du kommer att allt få dig ett gött skratt!

2006-10-17 @ 20:43:56
URL: http://devilinprada.blogg.se
Postat av: mölndalsbo

Komma här å snacka skit om Mölndal!
Ja ska säga dig att mölndal är en jätte fin stan med underbara människor. bara för att alla är så himla dryga där du bor^^ Dessutom är Mölndalsmål gudomligt:D

2006-10-18 @ 19:54:30
Postat av: vilse

i mölndal skriver man isär.

(jag har förutfattade meningar om stället. jag var på trädgården, såg några band spela, blev snorfull, festade bort nycklar, telefon och plånbok, bodde i mölndal och fick gå hela vägen. halvvägs dit började det regna och jag föll ned i en uppgrävd trottoar. någon hade flyttat på avspärrningen. jag trodde först att jag hade drunknat men eftersom jag tänkte tanken insåg jag att jag bara var jävligt blöt, full och äcklig. det var senaste gången jag var i gbg. många år sedan nu.

(var det du som skrev i min gästbok... ganska nyss?)

2006-10-20 @ 01:21:40
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se
Postat av: Angelica

Både Bingo och Angelica Rimer är patetiska.
Suck

2006-10-20 @ 18:33:55
URL: http://angelicca.blogg.se
Postat av: Louise

e du dum e hövvet eller? ja e själv göteborgare.. o bor i mölndal.. snacka inte skit din jävla fitta, en grej som farsan lärde mej e ;
har man inget bra o säga ska man hålla käft

2006-11-13 @ 13:55:21
Postat av: eric

Fan inget fel på mölndal, gå och dränk dig jävla idiot.

2011-08-28 @ 00:31:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback