Sveriges (och kanske världens) överskattade skådis: Andreas Wilson

Andreas Wilson

Jag kan inte förstå hur Sverige kunna storma till biosalonger för att se "Ondskan" (okej, jag såg den på bio själv på premiären men jag hade inte fått några folkliga utdömande än utan bara av prettofilmkritiker som inte kan sin sak) och ännu mindre hur den kunde bli Oscarnominerad. Jag har alltid haft svårt för Jan Guillou och en film baserad på Guillous "Ondskan" med Andreas Wilson i huvudrollen och Kjell Bergqvist i ensemblen är bara för mycket. Det som stör mig mest är hans röst och tonfall som är densamma hela filmen igenom. Vem säger förresten "skitunge" när man skall spela tuff och stå över mobbarna?


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jo, limmet känns skrämmande. =) jag har beställt clips.. Fanns få recenssioner om dem, men funkar dom bra?

Postat av: Anonym

Okej =) tack för svaret! nu får jag bara vänta tills det aländer med posten =)..

2006-10-30 @ 04:58:01
URL: http://versace.blogg.se
Postat av: Anonym

2008-12-16 @ 15:09:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback