00:01

Klockan är 00:01 så tekniskt sett är det en ny dag och ett nytt dagens kort  kan postas om jag nu skulle vilja (och det vill jag).

image453
Från Mykonosresan 2006, jag, danskorna som vi hängde med i en fem dagar och därmed borde jag kunna veta namnen på, Ann-Sophie och Fijives tro? och världens bästa Alyossa (och trott eller ej, den enda Alyossa jag känner)

Nu har det gått hela tre veckor sedan senate tentan gjordes och nu skall tentaresultatet var inne men icke. Imrogon stormas kontoret så jag kan få mitt tentaresultat, icke godkänt (skulle jag sätta mina pengar på), så min helg kan förstöras. Icke godkänt, godkänt eller väl godkänt (inte en endaste chans) är vad som kan ges. Och hur det än har gått vill jag gärna ha mitt resultat efter tidsramen som getts. Vi har en och föreläsarna har en.

Kommentarer:
Postat av: Henrik

Hur gick det? jag stormade ju kontoret manligen och tuffeligen med resultatet att Lena sa "Jovisst, här finns tentorna". Antiklimax. Sedan fick jag alla rätt (first time ever bloody ever på universitetet) så jag blev helt paff och själva stormningen och upprördheten kom av sig. Jag fick stappla till redaktionsrummet och skriva ett skrytigt inlägg på bloggen bara för det.

Postat av: Challe

Vackra Anna

2007-04-20 @ 20:28:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback