Bortskämd


image459

Jag har blivit så bortskämd med att ha Alex  från i somras hos Sebbe, snacka om att inte supa med klass som Peter hade uttryckt det, Golden Gaten är framme och min, förr var jag en Golden Gate-tjej men har nu gått till Aussie, stil och klass är synonymt med mig, det är jag och alkisarna) i min närhet i fyra-fem veckor nu så jag har lyckats vänja mig vid det och tagit det som en självklarhet vilket alltid är ett stort no no. För nu rycks mattan bort under mig och han skall iväg på nya äventyr (till London).

Får i alla fall hoppas på vackert väder snart så man kan dra ut Daniel på afterwork varje dag (trots att jag inte jobbar någonting, spela roll).

Ryan Adams - Harder now that it's over

Kommentarer:
Postat av: thina

haha,aaah fan vad besviken jag blev när jag såg alla var från dej, inte! mmmm, fick dock inte i mig ballerinakex men ostkaka.. duger lika bra!

Postat av: Alex

I'll be back. Du vet du kunde ha snott mitt pass när vi kramades förut....jag hade det i fickan.

2007-04-24 @ 00:32:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback