Stalker

image438

Det här är Alex när han springer ifrån sin stalker, jag själv, enligt vissa.

Fått några kommentarer (läs pikar) om att jag skulle dyrka, avguda och stalka min bästa vän Alex för att jag skriver mycket om honom. För det första så kanske jag inte dyrkar honom, men älskar honom och är stolt över att vara hans vän och att jag är hans, ni vet, som man är med sina bästa vänner. Sedan att man skriver om personer man håller kärt, saknar och umgås mycket med är väldigt naturligt precis som era vänner förekommer i era liv. Anledningen till att jag kommentarer det är av den enkla anledningen att jag faktiskt tycker om att vara småhatad, missförstådd och ge svar på tal så ni kan ogillar mig destu mer. Jag har en bästa vän som är så snygg att han kan leva på sitt utseende och ni står inte ut med detta. Inte det faktum att jag är kompis med Alex för han är Alex utan för att ni skulle vilja vara hans kompis för han är snygg.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

man kan i alla fall inte beskylla dig för brist av humor... klockren bildkommentar

2007-04-06 @ 13:16:44
Postat av: amela

JAg är hans stalker, jag vill vara hans stalker, jag umgås enbart med alex för att han är snygg men shh säg inte det till honom. ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback