Är det bara jag...

Är det bara jag som inte bryr mig sådär jättemycket vad det spelas för musik när man går ut? Så länge det inte är trance eller techno är jag nöjd. Det slipper man ofta om man inte känner för att festa non-stop under en vecka i en skog för att undfly vissa slags personer med blå utstyrsel. Jag klarar mig gärna utan schlager med men annars är jag ganska öppen vad som spelas. Jag tycker om när det kommer på lite gamla låtar man känner igen som Spännis favvislåt Rhythm is a dancer och annat gott. När det skall vara sånadära supernya och hypade remixar och alla skall vara vända mot dj-båset, skrikandes och med stora tomtebloss i handen för att hylla djn som om den vore en Gud vill jag kräkas. Däremot att ge uppskattning till en dj på ett någorlunda litet ställe som Loca är okej. Visst är det många som bryr sig om mina åsikter. Inte? Halllllåååå!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback