Träffade Challe igår på Chezan (suprise suprise)...

Plaztic

Träffade Challe igår på Chezan (suprise suprise) och där befann vi oss redan några minuter över sex. Här spills ingen tid på att läsa ett kapitel till i Jesper Falkheimers "Medier och kommunikation" utan det finns viktigare saker att göra som att dricka billigt vin på Chez och äta världens godaste pizza. Efter Smaka, tillbaka till Chezan och förfest (vi kör på förfest någonstans mittemellan av allt partajande) hos Kittys kompis gick vi till Deep där den anrika Plaztic (bild)huserar med hans gogodansare. En av dom heter Dirty, eller heter och heter, det är väl hennes "stage"namn. I alla fall förstår jag inte vad dom har där att göra, eller vad gogodansare i huvudtaget skall ha och göra på en klubb om det inte är fessst fessst på Ibiza. Nu befinner vi oss på Avenyn i Göteborg en iskall januarinatt på en onsdag och då borde de känna sig en aning malplacerade. Sen till frågan vem som ens kollar på dom? Jag trodde killar bara kollade på gogodansare om dom var drop dead gorgeous eller om man befann sig på landet där det är exotiskt med gogodansare. Ja, i alla fall jag åkte hem rätt tidigt, eller jag tror det i alla fall. I vanliga fall när allt står rätt till och man är lagomfull och har roligt stannar jag gärna tills de slänger ut en. När jag är lite för full så brukar jag bli lite rastlös och åker hem. Igår gjorde jag som sagt det sistnämnda.

Imorse (klockan tio närmare sagt) var jag på föreläsning och skrev så pennan glöd, plus poäng till mig för att jag balanserar studier och partajande på detta ypperliga sätt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag har verkligen undrat det så sjukt länge!! Vad gör gogo dansare på ALLA klubbar i göteborg??!?! när jag var i sthlm o hälsade på existerar inte nåt sånt! Det e ju pinsamt! Seriöst? nån som vet?

2007-01-25 @ 21:21:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback