Believe it or not...

image426

Världens bästa telefonsvararemeddelande: "Believe it or not, George, isn't at home, please leave a mes-saaage at the beep. I must be out or I'd pick up the pho-one. Where could I be? Believe it or not, I'm not hooome."

Mitt är sådärt uppskattat, Daniel hatar det och James älskar det. James ringer mig någon gång i månaden, inte för att prata med mig, utan för att säga "nu ringer jag upp dig igen så tar du det inte, jag skall höra på ditt mobilsvar". Mitt lyder något såhär (brukar inte lyssna på det själv): "tryck 1 om du är familj, 2 om du är vän och lägg på om det är Daniel." Som en liten diskret vink till Daniel att han ringer lite väl måååånga gånger ibland, världens bästa Daniel som hade varit ännu bättre om han inte ringde ett femtiotal gånger om dagen. Kanske skall tillägas att Daniel är min bästa vän även om vår ton till varandra kan få andra att tro precis det motsatta. Extra kul när man går runt och är alllmänt bitter och skall träffa Daniel och luncha då det första han får ur sig innan hej eller hur mår du är "vad fan har du på sig, herregud". Men sen är han en modeguru (som han på hägsta allvar kallar sig), när vi var på H&M för några veckor sedan viskade han i mitt öra att grått kommer bli hett i vår, så nu vet ni.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag har börja blogga igen!
;-)
Isabel


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback