Carolina Gynnings allvarliga punkt.se karriär

image477 

Jag började med att älska Carolina som den skrikiga, irrationella och crazy skånskan inne i BB-huset, hon kom ut och uppskattas även då starkt av mig, men efter åtskiljiga löp, ännu fler artiklar, konstutställning, Ego Girl, medverkan i Let's Dance, Förkväll, krönikör för punkt.se och nu närmast programledare för Idol 2007 börjar i alla fall jag tröttna på henne. Och jag undrar om inte även svenska folket börjar det med? För mig är det charmiga, glada, supersöta (även hon) skånskan Emma Andersson som tagit sig in i mitt hjärta (för länge sedan, men nu...) för att stanna.

Dessutom är Carolina Gynnings krönikor som hon skriver för punkt.se så fruktansvärt dåliga att den kan få vem som helst att vända sig i graven. Med en gravallvarlig byline-bild och rubriker som "Alla skall få ledigt när det är sol", "Jag vill snart göra en Britney" och "Jag är ingen sexdåre" blir det inte bättre.


Kommentarer:
Postat av: Rikard

Men haha :D Du måste ändå hålla med om att den där hon skrev om sol-ledigheten var väldigt bra tilltänkt ;D Även om man måste vara en idiot för att tro att det skulle funka i praktiken. Men jag log gott när jag läste den .. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback