Fredagen

image466

Vaknade tidigt på fredagen vilket är ovanligt och mötte upp Challe och Agnes (bild) i stan på kvällen för att avverka Ferdinand (why oh why? inte för att jag egentligen bryr mig vart jag går så länge det inte är barn överallt, men så hänger jag på Chez så dubbelmoralen är här för att stanna, personalen var sjukt otrevlig där med), Berså, GP (vill inte egentligen skriva ut hela dess namn men alla Göteborgare måste förstå att det är Gamle Port, där vi skulle möta upp några av Agnes vänner. När vi väl kom dit sa dom att det var 29 år och jag var tvungen att kolla i kalendern om det var första april, vilket det inte var, que? Vi kom in efter en stund och träffade Agnes kompisar och Kitty för att dricka. Det var någon Jazz jam session i något av rummen och gamlingarna med strippit långt hår i tofs och sletna skinnjackor satt där. Vi var dock inte där, trott eller ej) och sist men inte minst Parkan där Hanni var.

Här förekommer lite av båda, name- och club(?)dropping.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback