Jag skall lyckas om jag så skall förolämpa varenda människa som bestämmer min framtid

image480

Joe Labero säger i en artikel i Expressen (
http://www.expressen.se/noje/1.669611) att det är omöjligt för honom för få en show i Las Vegas pågrund av:

- En blond svensk viking har svårt att hävda sig mot de hierarkier som styr i Vegas - där makten består av judiska businesssyndikat, amerikanska dollarmiljonärer och homosexuella artistbokare. Men jag ska dit. Förr eller senare, säger han till magasinet.

Genom att säga så tror jag inte att hans chanser blir direkt större.

Var och såg Joe Labero med familjen en gång för en herrans massa år sedan (som gamlingar säger) när han uppträdde på Rondo. Pappa sa att han hade världens bästa platser och backade inte ens efter vi sett showen som för oss bestod av  myror som sprang runt på en scen och människor som inte satt på balkongen långt bak klappade åt. Så känns det att leva in denial.

Kommentarer:
Postat av: skankhoe

haha really? Ja då förklarar det saken..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback