Pontiak

image481

Är på fruktansvärt dåligt humör, vilket princip aldrig händer. Eller jo, jag går runt som ett vandrande bittert åskmoln flera dagar i veckan men det har sin charm det med, hoppas jag. Det enda som gör mig på bättre humör är att logga in på myspace.com och till Pontiaks (bild) myspace (
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=178281777) och lyssna på "Sommaren är här".

Pontiak Johanzon (med z, mycket viktigt) spelar i Göteborg på Showdown/Henriksberg den 1 septemeber, kanske nästan värt att ta sig dit.

Träffade Daniel en snabbis igår, hade bett honom att  köpa en mascara från Lancome till mig på flygplatsen men i med att det fanns så många så visste han inte vilken han skulle ta och jag fick en liter vodka istället. Det funkar det med.

Nu har Tobbe landat i Götlaborg efter 10 månader resande, välkommen, welcome, желанный, bienvenido, ευπρόσδεκτος, tervetullut!

Kommentarer:
Postat av: Henrik

Angående studentlitteratur, ni hippa folks från parkan får titta bort en stund:

Är det madonna på framsidan? *kollar* Ja, det va det visst, även om det var fel Madonna: Hon skall vara "Papa Don't Preach"-ig och inte "I am teh scary kabbalah-mom from Detroit"-ig.

Men, ja en smula utmaning hade varit kul. Nu har jag antagligen skrivit VG på den här senaste tentan också, eller i alla fall lätt klarat mig från underkänt. Det är löjligt. Jag blir upprörd.

En fucking SYMASKIN hade ju klarat den här korsen om den bara fått hjälp att komma på föreläsningarna.

Bah, humbug!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback