Heeeej!

image537

Idag såg jag en kvinnlig "bekant" till mig, en partybekant som jag alltid pratar med när jag träffar henne ute. Så när jag såg henne på stan är det inte mer än naturligt att man kollar på henne för att söka ögonkontakt för att säga hej, Som man gör med bekanta, nykter som full. Hon såg mig och kollade bort och såg så blyg ut. Sen har hon en blogg med och när man läser den får man ett helt annat intryck av henne. Världens mest öppna, trevliga och partajiga människa, kanske bara som full. Men läs hennes blogg för Guds skull, hon bloggar om mode från Göteborg och även om jag inte är ett fan av modebloggar så slår hon ett slag för oss göteborgare:
http://www.aveny.se/?page=bloggar&content=read&id=29


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback