Papsen

När jag hem så stod de töntigaste killskorna jag sett på länge och jag undrade vem av mina syskon som tagit med en tönt hem hit. Det var ingen av dom som hade tagit med någon utan det var pappa. Han tjatade om de vanliga sakerna och när jag tog ett päron var han überglad för jag åt något nyttigt. Men han behöver inte vara glad länge, det var en engångsförtelse. Min pappa är största juden i stan, har började gymma detta år och han har var runt om på gymmen i stan och gjort två veckor gratis på varenda en, haha. På onsdag skall vi på bio och det finns ingen chans att han får välja, det blir "Flyga Drake".

Kommentarer:
Postat av: gammeldansken

fan det här var så roligt att jag blev lite kär i dig, haha. Du använde jude som skällsord, det är fan man sällan man ser det i skrift :)

2008-04-08 @ 01:18:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback