Kalla mig synsk

Kalla mig synsk....jag har gjort kryssen helt själv i paint:



Är det okej att slänga på luren när ens bästakompis ringer fem gånger om dagen? Om inte....förlåt men du är så djävla jobbig. Ringer och ringer....säger inget av värde, klagar och frågar hur mycket har du jobbat i sommar då....hohoho. Lilla du jag har inte jobbat någonting jag vet....MEN....jag har pluggat ihop mer poäng på en termin än vad du kommer göra under en livstid. Såååå andas.... Man får faktiskt gör såhär i vår relation.  Han tyckte att han var fin på kortet där han har på sig den hemska skjortan. Jag har väldigt fint leende sa han....mjo men du ser ut som en  medlem i conheadfamiljen. Hello forehead.




Han frågade mig dessutom om jag var i CYKELPERIODEN. Nej jag cyklar inte Daniel även om jag förstår vad du menar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback